Midsommar

2009-06-19 @ 16:34:27
Hej älskade!

Jag sitter hemma hos Katti och Emelie och det är här midsommar ska firas.
Det kommer innehålla grillning och en del alkohol skulle jag gissa.
Så det kommer med all säkerthet bli en riktigt trevlig kväll, och det behövs.
Vilken tur att man har sådana underbara vänner som drar ut en ur ens ensamhet i
lägenheten.

Jag är så otroligt bekväm av mig och trvis i min ensamhet.
Men jag trivs nog allra bäst med mina älskade vänner.

Emelie och Katti är bland det bästs som finns.
Jag älskar er.


'
Jag på fest hemma hos Katti och Emelie när vi friade min 20-årsdag.



DE BÄSTA JAG VET! JAG ÄLSKAR ER TIOTUSEN GÅNGER OM.

In i dimman, så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0