One of the best, Jeanette

2009-06-22 @ 00:14:20
Du och jag har varit vänner i många år.
Vi har haft våra upp och nedgångar. Men ingen kommer någonsin älska dig så som gör jag.
Du är en av de bästa, du äger en bit av mitt hjärta. Jag ser dig som en av mina systrar.
Utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Vi har så otroligt många sjuka minnen tillsammans.
Alla gånger vi varit i Färlöv och haft så otroligt roligt. När du körde min moped i färlöv och trillade med den i gräset.
Sen sprang iväg för du trodde jag skulle slå ihjäl dig. Sen trillade jag ner för trappan. När vi sov i lekstugan mitt i vintern (förlåt mamma att jag dragit en vit lögn, typ).
När du körde min moped och var nära att köra in i en bil sisådär 2 gånger.
När vi tältade ute i skogen med Kim efter Tivolirock i ett tält som nästan rasade.
Alla fester i Tollarp!? Herregud, jag vet inte hur många gånger jag hittat dig i buskarna. När vi testade första snusen bakom buskarna för att ingen skulle se när vi stoppade in det. Och ut kom den nästan lika snabbt igen.
När vi festade inne i stan och vi skulle gömma sovsäckar ute i naturen för det gick inga bussar hem, men ingen orkade ta med sig så skulle bara sova rätt upp och ner. Men vi följde med Micke hem till hans lägenhet på Näsby och hur äcklade vi var när vi åkte hem dagen eftert.
När vi åkte till Malmö och den där gamla gubben som städade frågade efter ditt nummer och du gav ut ditt riktiga! haha
När vi festade i Knislinge och du blev totallt förbannad när jag tog din öl för du var så jävla full att man nästan trodde du skulle klösa ut ögonen på mig!
Sen säger jag bara H&M, pinsamt!
Best friends. Tält och sena sommarnätter, stulna cyklar och golf.

Alla dagar på Kristianstaddagarna med massa minnen!
Alla gånger jag lyckats supa dig full på biljard. Eller alla gånger när jag lyckats överhuvudtaget.
När vi shakat loss på Banken. När jag hämtade dig klockan tre på natten med min bror för att du var ledsen för att köra hem dig igen klockan fem på morgonen för att dina föräldrar inte skulle märka att du var borta.
Alla de gånger du ställt upp för mig när jag varit ledsen.

Vi har funnits för varandra i vått och torrt och nästan ingen känner mig så bra som du gör.
Du vet exakt vad som behövs vid rätt tillfälle. Vad som ska sägas. Du vet exakt det rätta tillfället att ge mig en kram och bara sitta tysta och hålla om varandra. Du vet exakt när jag bara behöver ha kul och glömma att det finns en morgondag.

Kommer du ihåg den gången (eller nej, det gör du nog inte).
Jag hittade dig på totaletten på banken, måttligt onykter.
Vi skulle gå hem till Näsby där vi skulle sova. Du skulle lägga dig exakt överallt och sova. Till och med när polisbilen kom och jag släpade upp dig. Sen ville du dricka regnvattnet som låg på marken för du var så förbannat törstig. Jag vet inte hur många gånger du lade dig ner på marken och skulle sova. Jag fick ringa de vi skulle sova hos så de fick komma och möta oss.

Färlöv, glass, Kristianstaddagarna, banken, Biljard, Åhus strand, Hammarslund, Tivolirock,
Malmö, Knislinge, Sola, bada, midsommar, fest, Mc Donalds, H&M, killar, sena nätter,  sommar, strand, pool, cykla, moppe, vatten, snö, presenter, kramar, kärlek, isak och simon, fotboll, inlines, datorn, videocenter, godis, tält, kamera, bilder, Färlöv, Lekstuga, Vinter,

Genom svåra tider, kommer jag alltid finnas vid din sida.



JAG ÄLSKAR DIG. GENOM ELD OCH VATTEN, GENOM ALLA DAGAR OCH ÅR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0