Iskallt!

2009-03-24 @ 12:43:01
Idag gick jag upp redan klockan fem för att duscha och sen bege mig till jobbet.
Det är riktigt kallt ute idag och jag frös otroligt mycket när jag stod och väntade på bussen.
På jobbet hade vi möte om trädgårdssäsongen och fick frukost.
Vilket inte var helt fel när man är så fattig som jag är just nu.
Är otroligt lycklig att jag får lön imorgon. Det gör mig förbannat glad.

Nu ska jag snart bege mig in till stan för att möta upp Emelie, vet inte om Katti också kommer vara där.
Sen ska jag bara sitta hemma och ta det lugnt. Städa igenom lägenheten lite till idag kanske.
Hur kul det nu är.

Ska nog slå på någon bra film sen ikväll.
Men nu ska jag sminka mig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja USCH vad jobbigt att gå upp så mitt i natten!

2009-03-25 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0