Period

2009-03-26 @ 23:38:03
Nu är jag inne i en sådan här hemsk period i mitt liv igen.
Då all lust bara försvinner från min kropp.
Jag är vad mina älskade vänner kallar mig, tråkig.
Det värsta är att jag VET att jag är tråkig.
Jag är så förbannat tråkig att jag bli less på mig själv.

Jag vill dra ut, jag vill gå i stan.
Jag vill åka hem till mina vänner och bara va.
Men jag orkar inte. Av någon anledning så dras jag hemåt för att sitta i min lägenhet,
och ha sådan förbannad ångest.

Jag är konstant trött och kan aldrig hålla mina ögon öppna.
Det spelar ingen roll hur många timmar jag sover. Testat allt.
Jag har ingen matlust och kan inte minnas när jag åt något ordentligt sist.
Idag har jag levt på två äpplen och förbannat mycket vatten.

Jag orkar snart inte längre.
Allt är så jävla jobbigt och jag är så trött.

Nu ska jag krypa ner i min säng och sova och bara glömma mina problem.
Sen får jag se om jag får ner något äpple till frukost imorgon.
Sen blir det fika på stan med T. Ska iallafall dricka apelsinjuice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0