Alla

2009-05-20 @ 02:17:20
Som inte dansar är våldtäcksmän.
Jag dansar inte.
Happy Emelie ;)?

Nej usch och fy.

Idag har jag slitet sönder på jobbet.
Människor är flockdjur. De har ingen aning om att man kan dela upp sig på hela dagen.
Så man slipper stå där i fem timmar och rulla tummar och leka hänga gubbe.
Nej alla ska komma samlade just den där timmen mitt på dagen för att lämna det öde igen efter en timme.
Komiskt.
Då blir det lite mer hänga gubbe.
Men jag älskar mitt jobb faktiskt.

Imorgon är jag ledig.
Det ska bli ganska skönt faktiskt.
Få sova lite och städa.
Ska antagligen ut och gå också, eller springa.
Men jag har en känsla av att om jag springer kommer jag sluta springa fem steg efter och ge upp.
Sen gå hem och sura i soffan för att kondisen är så förbannat dåligt.

Well nu har jag skrivit ihop ett totalt värdelöst inlägg endast för Emelies skull.
Sen desutom borde ni läsas hennes blogg.
För ja, hon är väldigt bra helt enkelt.
Sen hade hon nog inte bangat att bli nya blondinbella. Göteborg style.

http://improveme.se/nakedversion

Nog om svammel. Nu har jag gjort mitt uppdrag så nu får hon vara nöjd och tyst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0