Händelserik dag

2009-05-24 @ 20:46:08
Hello my friends.

Igår var en väldigt händelserik dag. Otrolgit jobbigt, men sånt man bara skrattar åt i efterhand.
Frank skulle egentligen stängt igår med Madde men han var tvungen att åka iväg.
Så jag och Madde fick stänga. Aman var också där. Och vi tre är nästan aldrig på lagret.
Men det var bara en timme kvar till stängning. Så det trodde vi lätt att vi skulle klara.
Tji fick vi.

Sen bestämde sig alla kunder att komma tio minuter innan vi skulle stänga.
Såklart skulle alla ha massa utemöbler.
Panik var det och det var en massa röra.
Mitt i allting råkade vi sälja två stolar som inte fanns hemma!?
Sista kunderna gick 20 minuter efter vi stängt.
Så vi kunde ta bussen kvart över sex. När vi brukar ta halv sex.

Sen på bussen var det nog en tant som inte lyckats hålla tätt i byxorna.
Tro fan att hon sitter framför mig och Madde.
Fullproppad buss.
jag fick praktiskt taget hålla andan i 20 minuter.
Tro satan att min andra buss var sen.
__

Sen undrar jag vem den anonyma är som kommenterar?
Hade bara varit roligt att veta :)
Men tack iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0