Helgen

2009-05-31 @ 20:42:26
Jag har inte haft någon lust att skriva här faktiskt. Men jag tänkte att jag kunde berätta lite om helgen.

I fredags så var Målle, Emelie, Katti, Sanna och jag hemma hos Fregge och Camilla i Mölndal.
Vi grillade, drack, sjöng singstar och hade riktigt trevligt.
Jag kom i säng runt sex på morgonen.

På lördagen vaknade jag vid tio och satt och väntade på att resten av gänget skulle vakna.
Vid två drog jag och Målle ut och solade.
Men vi tröttnade efter en halvtimme och gick in igen. Haha, riktigt klena.
Sen drog vi in till stan och fikade på cappucino.
Sen strosade vi runder i Göteborg och bara njöt av det fina vädret.

Idag har jag bara tvättat och tagit det lugnt.
Imorgon blir det att sola och sen kanske liseberg!

PUSS


Kommentarer
Postat av: empan

Men kim!! Du glömde ju skriva när jag gick i sömnen :D haha!

2009-05-31 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0