Lovely day

2009-05-20 @ 19:32:47
Hej alla!

Idag har varit en riktigt härligt dag.
Pappa ringde och väckte mig imorse för han kom till Göteborg idag!
Så jag träffade han och Renée på Ikea så köpte daddy ett soffbord till mig.
Lovely!
Sen bjöd jag på kaffe hemma hos mig.
De hade lite stressigt tillbaks till Skåne så det blev inte någon lång visist.
Sedan resten av dagen har jag svurit över soffbordet för att jag inte får ihop det.
Men nu är det fixat. Kim kan, bara Kim vill.

Sen lagade jag en otroligt god middag.
Potatis, biffar, sås och stekt lök.
MUMS!
Riktigt gott var det.

Nu ska jag snart dra ner alla persienner, tända massa ljus.
Skära upp frukt.
Jag har inhandlat äpple, kiwi, päron och melon som.
Sen ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på en bra film!


Kommentarer
Postat av: Anonym

en riktigt independent women! duktig du är puss

2009-05-20 @ 21:41:06
Postat av: emma

ÖÖHHHHHHHHHHHHHHHHHHH äcklig mat!! Det är sånt där man ska slippa äta när man flyttar hemifrån Kim! :O

2009-05-21 @ 14:33:28
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0