Trött

2009-05-12 @ 18:11:34
Fast jag sov länge idag, så är jag riktigt trött.
Men jag har hunnit med en del iallafall.
Jag har varit ute och åkt inlines. Vilket var otroligt jobbigt för här finns så enormt många backar.
Sen har jag diskat undan all disk och städat lägenheten.
Jag ska bara renvbädda min säng också.
Sen blir det att ta en härlig dusch och gosa ner sig i soffan med en bra film.

Fast denna gången blir det inte popcorn som följer med mig i soffan.
Utan ett glas vatten och lite nutrilett. Mums.
Haha. Riktigt tufft är det faktiskt. Men det kommer kännas bra när man väl kommer i de gamla byxorna.

Nej nu ska jag ta det sista här i lägenheten innan jag somnar på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0