I know you will have a ball

2009-11-07 @ 19:09:10

Hej alla!

Den här helgen spenderas ute i Tuve med min underbara Katti.
Igår blev det att vi kollade på Idol och drack lite vin sen åt vi min underbart goda
smörgåstårta.
Det var inte helt fel.

Innan försökte vi fixa Kattis element, men jag tror nästan vi gjorde saken värre när
vi försökte koppla om.

Katti ringde och väckte mig imorse vid tolv så jag fick ut med Athena.
Sen drog jag in till stan och åt på Café Vallgatan med Katti. Det blev en Nachotallrik.

"Vadå, får man köttfärs till den?"

Den var riktigt god. Sen handlade vi pepparkakor och julmust och nyponsoppa.
Så det blir vad vi ska festa på ikväll. Sen kolla på körslaget antagligen.

Har precis kommit in från att ha gett hästarna mat.
Då har man det avklarat, men de djuren är så underbara.
Jag vill ha en egen häst. Mamma om du läser det här, så vet du vad jag önskar mig i julklapp ;).

Nej nu ska jag bunkra upp mig i soffan och njuta av en lugn helg.
Men det ska jag kompensera upp nästa vecka med Erik hoppas jag.



Min bästa

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0