If that's what your into, that's what I'm into.

2009-11-08 @ 14:11:30
Hello!

Nu sitter jag hemma i min lägenhet där jag svängde inom lite snabbt.
Jag ska in till stan sen igen för att möta upp Katti, sen ska vi åka och hälsa på våran Sanna.
Just nu är jag hemma för att tvätta och städa i lägenheten lite.
Sen ska jag även hoppa in i duschen.
Imorgon blir det jobb igen, så jag ska ha med mig lite kläder hem till Katti som jag kan ha på jobbet imorgon.

Bollen, min kollega från Gävle kommer imorgon och ska va med mig två dagar på jobbet.
Roligt värre. Men ganska bra, så jag kan få igång lite mer utrustning som jag inte riktigt fattat än.

Nej nu ska jag städa här och börja sortera mer tvätt, det gäller att vara effektiv när man bara har tre timmars tvättid, för lite om ni frågar mig.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0