I'm surrounded by your embrace

2009-11-16 @ 19:24:35
Godkväll!

Jag sitter hemma hos Malin. Hennes kille Ola är också här.
Jag tänkte att jag skulle kolla på Ullared här, sen blir det till att åka hem skulle jag tro.

I helgen hade jag förbannat roligt.
På fredagen var jag hemma hos Malin.
Hennes vänner Louis och Alma var här också. Vi drack vin, åt mat
och spelade spel. Sen kom Erik förbi också. Det var inte riktigt tänkt att vi skulle
dra ut. Men det blev en liten visit på Gretas.

I lördags så var jag med Madde.
Och drog på förfest. Det var roligt, tills vi skulle där ifrån.
Inget jag tänker skriva om, jag blir bara förbannad.

Men annars var kvällen förbannat rolig.
Söndagen spenderades hemma hos Malin med tacos och slappade framför tv:n.

Nej nu ska jag vara social.



Puss

Kommentarer
Postat av: målle

Du har absolut inget att vara förbannad över tycker jag...

Det finns mycket annat att vara förbannad över istället, t.e.x. att folk uttnyttjar än....

2009-11-17 @ 20:19:23
URL: http://bunnystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0