Jag sitter i mitt fönster i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus. Där går Klara och tindrar som en stjärna.

2009-11-26 @ 23:01:43
Idag har varit en bra dag.
Stressig, men förbannat bra dag.
Jobbet gick otroligt snabbt och jag har så mycket att göra.
Fast det är bra. För då går tiden snabbt!

Veckorna bara rullar iväg och jag hinner inte riktigt med känner jag.
Att det redan är November känns helt sjukt.
Att jag om mindre än en månad sitter på tåget ner till Skåne känns också riktigt sjukt.
Men det ska bli skönt att få komma hem lite och träffa familjen och äta god mat.

Mamma, ni kan göra dubbelt upp med mat som ni hade tänkt från början.
För jag ska ha med mig hem.

Det som känns trist är att Katti ska åka till Gällvare och hon åker någon vecka innan mig.
Känns trist faktiskt att inte kunna träffa henne på så länge. Men jag kommer banka på hennes dörr
när hon är tillbaks. Eller nej, inte banka. Öppna. För jag har ju hennes nyckel! Haha.

Sen vill jag bara skänka lite värme och kärlek till mina älskade, älskade vänner.
Jag värdesätter er otroligt mycket. Ni ger mig gäldje och ni gör mig lycklig genom att bara finnas.

Katti, Ante, Johan, Sanna och Madde. Ni är Guld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns som du har glömt någon där med dina vänner

2009-12-03 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0