But I don't look back

2009-09-02 @ 21:20:45
Hej alla!

Nu sitter jag hemma i min egna lägenhet. Ska sova här inatt eftersom jag jobbar imorgon.
Dessutom börjar jag känna mig lite krasslig, så känns inte så okej att va hemma hos Sanna då.

Idag började Emelie träna med mig och Katti på gymmet.
Fast idag körde vi inte bara bandet och styrka utan idag testade vi på DanceStep som sagt.
Det var helt okej, man svettades som bara den. Men de hade haft koregrafin i fyra veckor och alla
hade varit med i dessa fyra veckorna förutom vi. Så det var då inte lätt att hänga med. Så det var nog inget för oss.
Men då vet man det iallafall.

Nu ska jag snart laga pasta med baconsås sen blir det sängen.
Eller ja, lite data också. Inte kan jag låta bli.

Här kommer det en bild för att min faster gärna ville se. Så varsågod Pia :)



Puss

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Kim! Fin bild! Håller med dig absolut att det är tufft med dans! Men det är kul! Håller tummarna för dig att du fortsätter med dans, gympa och sånt! Du är en duktig och kreativ tjej(som alltid)!



Kramisar

2009-09-03 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0