Fuck you very very very much

2009-09-15 @ 17:16:25
Hej alla.

Idag är en riktigt dålig dag. Det finns absolut ingenting att göra.
Det är nästan så jag lagar mat fast jag inte är hungrig bara för att jag ska ha något att göra.

Helt ärligt. Just nu känns det jävligt meningslös med att kämpa för att hålla kontakten med
sina såkallade vänner här nere.
De tjatar om hur mycket de vill träffa mig när jag kommer ner.
Hur mycket vi ska göra.
Men när jag väl är här nere så har de absolut inte tid för mig.
Det gör faktiskt jävligt ont. För ni betyder mycket för mig,
men själv betyder jag inte ett skit för er.
Nu orkar jag inte försöka längre.

Ledsen. Men nu ger jag upp.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0