Get used by you

2009-09-02 @ 11:57:41
Godmorgon!

Eller jag har varit uppe ett tag men jag har inte orkat skiva försen nu.
Jag och Katti har käkat en god frukost och snart är Sanna hemma.
Fast jag och Katti ska inte stanna här. Vi ska till Intersport och kolla väskor.
Vi vill inte ha våra fina väskor på gymmet.
Så vi ska se om det finns någon billig.

Sen ska vi åka ut till mitt jobb och hämta min skor så jag kan träna i dom.
Så slipper jag använda mina vardagsskor. Känns inte så nice.
Men det hade inte varit helt fel att skaffa ett par helt nya skor.
Det blir då inte denna månaden iallafall och tveksam till att det blir nästa månad.

Ikväll ska vi träna stepdance eller något sådant hette det.
Om vi hinner anmäla oss till det. Vi får se. Annars får det bli ett vanligt pass som igår också.
Nej nu måste jag göra mig klar så hörs vi antagligen ikväll när jag är hemma i min egna lägenhet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pia

Betydligt trevligare sida att gå in på nu!! den andra var lite dyster!Hoppas det är bra med dig!Ska in och läsa lite på din sida och se vad du har för dig för något! Kram Pia

2009-09-02 @ 14:42:05
URL: http://nej
Postat av: Pia

Hej igen!!



Kan man få lite bilder då och då också? Vad duktig du är som går på gymet då!!

2009-09-02 @ 14:45:42
URL: http://nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0