I try to forgive but it's not enough

2009-09-04 @ 10:26:56
Godmorgon.

Frågan är vad jag gör uppe såhär tidigt när jag är ledig idag.
Jag är så van vid att gå upp vid den här tiden så det är jätte svårt att sova länge.
Förr sov jag vanligtvis till klockan tre. Ibland fyra.
Men ja, nu slipper jag slösa bort hela dagen på att sova.
Så jag ska snart göra rostade mackor och dricka lite kaffe. Sen ska jag städa lägenheten.
Andreas kanske ska komma i helgen om han kunde.

Jag ser verkligen fram emot att träna idag.
Och ja, jag vet kära faster att man inte ska träna när man är förkyld, men jag kan inte låta bli!
Så jag ska springa till apoteket innan och köpa nässpray.

Igår beställde man biljetterna till Skåne så jag åker ner nästa fredag och stannar en hel vecka.
Ska bli skönt faktiskt och roligt.
Finns ju så många man vill träffa när man är där nere men man har aldrig riktigt tid till det.
Men nu kommer jag ju ha grymt mycket mer tid än vad jag annars haft.

Nej nu ska jag göra lite frukost. Kanske jag skriver innan jag drar till gymmet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul att mamma kommenterar hela tiden då -.- ;)

2009-09-04 @ 17:27:34
URL: http://rebeccaasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0