I'm the one who wants to be with you

2009-09-04 @ 19:01:42

Hello everybody!
Nu är jag äntligen hemma. Och mina armar är helt döda och mina ben också.
Men det var nog banne mig det roligaste passet jag varit med om i hela mitt liv.
En timme av att plågas och håll. Men nej, inte skulle jag ge upp. Känner mig ändå
ganska stolt som klarar en hel timme av BodyCombat när jag inte tränat på fem år ungefär. Om inte mer.

Nu ska jag bara hoppa in i duschen och sen laga mat. Och ha en riktigt softar kväll.
Emelie och Katti undrade om jag ville med och bowla. Men jag orkar inte ikväll utan vill bara ta det lugnt.
Önskar jag kunde träna imorgon, men jag ska jobba och Andreas kanske kommer. Men kommer inte ha så blir det kanske träning ändå. Får se.

Nej nu blir det duschen och här får ni en video på vad jag tränat idag i en timme puh!




Sjukt jävla jobbig BodyCombat, men jävla härligt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHA ne det är lugnt , jag får ha för mamma :D <3

2009-09-04 @ 19:40:52
URL: http://rebeccaasjokvist.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HAHAHAHA GARV! SER SJUKT KUL UT ! xD

2009-09-06 @ 08:28:54
URL: http://rebeccaasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0