Show me what he's done to you

2009-09-03 @ 23:08:22
Hej alla!

Har inte hunnit uppdatera innan idag.
Idag var det som sagt dags att jobba. Då orkar jag aldrig gå upp tidigare än att jag precis hinner fixa mig och sen dra till bussen. Så uppdatera är det inte på tal om.
Det var en ganska så seg dag på jobbet idag. Tiden gick inte speciellt snabbt. Dessutom fick jag stå i kassan hela dagen. Då går inte tiden så snabbt.

Sen ja, har jag bara hunnit vara hemma. Slängt mig ner i soffan och tänker inte röra mig längre än till sängen.
Men imorgon blir det att köpa nässpray, för min näsa tar dö på mig. Går knappt att andas. Sen blir det gymmet och köra BodyCombat. Frank var klen och kunde inte följa med. Eller ja, han skulle jobba. Så det blir jag, Katti och Emelie som ska svettas tillsammans imorgon. Så skönt det ska bli.

Är så otroligt taggad på träning och på jobbet ville jag bara åka och träna.

Nej nu ska jag läsa massa andra bloggar sen hoppa i säng. Vi hörs imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pia

Man bör inte träna när man är förkyld Kim! Då tar det ännu längre tid innan förkylningen går över.....hihi...lyssna nu på faster:)

2009-09-04 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0