So no one told you life was going to be this way

2009-09-28 @ 16:31:08
But, I'll be there for you, when the rain starts to pour.

Katarina Apelqvist, Emelie Olovsson, Sanna Lange.

Det finns vissa personer i ens liv. Som har stor inverkan på en och som gör att allt känns okej igen när man tror att hela världen håller på att falla samman. Kattil, Emelie och Sanna är mina underverk.
När jag flyttade upp hit trodde jag inte för fem ören att jag skulle hitta sådana guldkorn.

Ni fyller min vardag med underbara minnen. Om det så är när vi alla sitter och mår dåligt efter en natt på dansgolvet. Eller om det är när vi sitter på vårat café och bara njuter av solens strålar. Det kan vara en dag när regnet bara öser ner och Göteborg känns som den tråkigaste staden för tillfället.
Men vad spelar det för roll om det är sol, regn eller snö. Så länge jag har er?

Vi stöttar varandra när vi har det svårt och skrattar med varandra när vi är glada.

Varje dag känns som om jag har kammat hem storvinsten och fått komma till paradiset. För med er känns alla problem så långt borta och jag känner mig lycklig.

Minnena med er är underbara. Som när det var snöstorm och Sanna klagade när vi gick till Katti och Emelie. Kattis och min resa till Gällivare. När jag och Emelie skulle handla när hon brutit foten. Jag skulle ha kunnat strypa dig. Men egentligen får det mig bara att älska dig mer.
När Katti, Emelie och jag var ute och red. Min sadel satt löst och jag hängde på sidan på hästen och klamrade mig fast för glatta livet. Emelie trillade och bröt foten.
Alla kvällar på Gretas.


Om du ringer hem till mig
Mitt i natten, de e okej
För du vet, jag finns här för dig
Vindar vänder, men du och jag
Vi ska va vänner, natt och dag
Och vi vet, vi vet var vi står

Inga hinder stoppar oss
Inga lögner krossar oss
För vi vet, vi vet var vi står
Mänskor kommer, mänskor går
Vänner stannar och jag förstår
Vi är vänner och vi finns för varann
När du gråter, kom ihåg
När man delar är man två
Och vi kan hjälpa varann
Ja, tillsammans står vi här



Sanna, katti och emelie
Jag älskar er. Ni kommer alltid mina tjejer.
BFF baby.







Kommentarer
Postat av: Katarina

Gillar som fan.. du är underbar Kimpa :) kärlek<3

2009-09-28 @ 18:16:27
URL: http://katarinaapelqvist.blogg.se/
Postat av: Tobias

Coolt :D ja visst är han duktig!

2009-09-29 @ 00:13:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0