Walking in Memphis

2009-09-11 @ 09:00:39
Godmorgon!

Idag åker jag!
Idag beger jag mig söderut till mitt hem.
Eller ja, mitt gamla hem.
Mina föräldrar har åkt till Spanien. Så jag ska hem och se till att huset står kvar när de kommer hem igen.
Jag har hållt på och packa nu i evigheter. Jag är så dålig på att komma på vad som behövs!
Men laddare till mobilen känns viktigt annars klarar jag mig nog.

Jag åker halv tolv och innan dess ska jag och Katti ta en fika på Espresso House. Mums!
Sen blir det tåget i 2½ timme.
När jag väl är i Kristianstad så får jag ta bussen hem. Värdelöst.
Att ta bussen i Kristianstad är inte lika enkelt som här i Göteborg. Usch. Det ser jag inte fram emot.
Ska se om min bror är inne i stan när jag är framme och om han vill möta mig.

Nej nu får jag packa ner det sista. Träningskläderna måste med!

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

då kan du åka och träna med mig!:D

2009-09-11 @ 13:48:28
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0