22/4-10

2010-04-22 @ 22:01:23
Hallå alla!

Förlåt att jag inte uppdaterat. Men jag har varit iväg inom jobbet.
Så de senaste dagarna har spenderats uppe i Stockholm i våran butik där.
Det var faktiskt väldigt trevligt att få umgås med Tobbe i två dagar.
Eller ja, det som var mindre bra var väl att han var sjuk. vilket ledde till att jag också är sjuk nu!
Det var inte alls roligt.

Sen har det varit en jäkla strul med tågen. Företaget bokade helt fel dagar. Fick inte lite panik när jag satt på
tåget till Sthlm och märkte att biljetten var beställd till fel dag. Men jag fick som tur var åka med.
Hotellet var också bokat till fel dag. Men det löste sig också. Men de försökte få mig till att betala hotellet imorse. Hell no. Men jag ringde kontoret så löste dom det,

Nu sitter jag på tåget påväg hem, känns riktigt skönt. Första klass biljett var det enda som fanns kvar på
tåget. Men det sitter ju inte helt fel.
Man har en hel del plats och de springer och frågar om man vill ha kaffe. Tummen upp för SJ.
För de är faktiskt duktiga och gör ett bra jobb och försöker alltid göra det bästa möjliga för kunden. Jag är nöjd iaf.

Nej nu ska jag gräva ner mig i en bok och försöka trolla fram tiden så jag kan vara framme i mitt älskade Göteborg snart.



Jag, Sjuk och lagom happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0