everybody is looking for love

2010-04-06 @ 12:03:28
Hej mina vänner!

Idag är det Tisdag. Jag tycker veckorna går så snabbt så jag hinner inte riktigt med.
Igår var en riktigt trevlig dag.

Eftersom jag bara legat i soffan hela söndagen så fick jag lite ångest. Så jag ringde Erik och mötte honom på
Vårväderstorget och vi handlade lite för att fylla upp min kyl.
Sen åkte vi hem till mig och lagade otroligt god middag. Vi blev så mätta så ingen av oss hade ork att prata,
ännu mindre röra oss.

Efter ett tag så bestämde sig Erik för att bege sig iväg. jag följde honom en bit och mötte upp Olof samtidigt.
Jag och Olof åkte hem och åt kladdkaka och kollade på Patrik 1½. En väldigt bra film tycker jag, gullig.

Fast jag och Olof skulle upp och jobba idag så kom vi inte i säng försen klockan tre inatt. Måttligt trötta.
Trots detta så orkade jag mig upp imorse och gjorde mig rikligt med kaffe och smällde i mig 4 koppar på 10 minuter ungefär. Så nu är jag ganska speedad. Men det kommer säkert inte vara så länge.

Imorgon kommer min bror och hälsar på mig. Det är banne mig på tiden. Det är 1½ år sedan senast han bestämde sig för att besöka sin kära syster. Can't wait!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0