What goes around, comes around

2010-04-02 @ 19:09:57
you should know by now.

Jag har försökt samla mina tankar och lista ut vad egentligen vill ha sagt med detta blogginlägg.
Det finns så mycket att säga, men hur ska man få dig att förstå.

Vi har ställt upp för dig i vått och torrt. Men vi får absolut ingenting tillbaks.
Den enda gången man duger för dig är när du anser att man ska hjälpa dig.
När det känns bra för dig. När du behöver något, ringer du oss.
Jag är trött på ditt jävla skitsnack och ditt utnyttjande. För det är exakt vad du har gjort.

Du har utnyttjat oss till max. Du är egoistisk och kan bara se saker från din synpunkt.
Du är så bortskämd. Tror inte ens du själv inser hur mycket.

Det har kommit till en gräns då inte någon av oss kan acceptera ditt beteende längre. Vännskap handlar om att ge och ta. Det enda du gör är att ta. Du ger aldrig någonsin något tillbaks.
Det får va ett slut på det här nu.

När du insett vad du har gjort och står för det. Och det blir en förändrar. När du ber om ursäkt.
Så kan vi ta upp kontakten igen. Men fram tills dess. Så anser jag inte att jag behöver en sådan vän som du. Som utnyttjar en. Det förtjänar inte någon av oss.


Kommentarer
Postat av: sis

what?

2010-04-04 @ 21:39:56
Postat av: jjossan ♥

Anmäl dig gärna till min Veckans blogg - tävling .. Kram ♥

2010-04-04 @ 22:12:59
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

söt header :)

2010-04-04 @ 22:29:16
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Maackyy

fin blogg :)

2010-04-04 @ 22:43:14
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0