What's going on

2010-04-05 @ 15:00:29
Goddag alla!

Påskhelgen har varit väldigt trevlig.
I fredags drog jag och Erik ut ett tag på Gretas och träffade lite folk.
Olof mötte upp mig där, men vi drog hem ganska så snart eftersom han och jag skulle
jobba dagen efter.

På Lördagen var det middag hemma hos Katti och Sanna med en massa
trevliga personer. Riktigt kul faktiskt. Sen på kvällen drog vi till Gretas där Neo spelade.
Han var faktiskt ganska bra.

Söndagen låg man avslagen i soffan hela dagen och åt nuggets.

Idag har jag sprungit runt och städat lägenheten eftersom min bror kommer
och hälsar på mig veckan. Det ska bli väldigt roligt att ha honom här.

Nu måste jag snart åka och handla eftersom jag kan inte ha en tom kyl när jag får en hungrig tonåring på besök.
Det funkar inte riktigt så.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0