But the kid is not my son.

2010-12-18 @ 21:56:54
Hejsan hoppsan!

Igår var det meningen att jag skulle ha en lugn kväll hemma. Men riktigt så blev det inte.
Dawid kom hem till mig och vi drack lite vin och snackade.
Sen kom Andreas och hans syster Cassi hit och gjorde oss sällskap.

Vi gick från vin till drinkar och då är det ganska uppenbart att vi kommer göra
stan osäker. Vi vinglade in till stan vid tolv och där mötte vi även upp
Olof som gjorde oss sällskap på stammis stället Gretas.
Vi mötte även upp älskade Glenn och Emma. Dessutom Erik som är tillbaks
från Öland. En riktigt bra kväll!

Det blev en ganska tidig hemgång då jag jobbade imorse. Sleten som fan.

Men ibland önskar jag att jag hade en kamera efter mig på krogen så man fick se allt
som hände. För inte minns jag att jag skulle trillat i en buske igår eller något. Men
hur ska man annars förklara mitt onda knä och rivsåren på händerna?

Nej nu bjuder jag på lite bilder från igår istället.


Emma, Dawid och Glenn - Mina fina vänner!


Söta Cassi


My babe Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0