Caribbean blue

2010-12-14 @ 08:09:09
God morgon på er alla!

Jag är så otroligt trött. Det var egentligen meningen att jag skulle
sova ganska tidigt igår. Men så blev det uppenbarligen inte.
Ligger alltid och snurrar i någon timme innan jag somnar. Igår tog det fler timmar än vanligt.

Men det är bara att kämpa sig igenom dagen idag.
Jobb först på schemat som alla dagar. Sen efter jobbet vet jag inte om
det händer något speciellt. Antagligen inte.

När jag ska somna så brukar jag lyssna på Enya. Det hjälper mig faktiskt oftast att sova.
Det är välidgt avslappnande och jag älskar musiken.



Enya - Caribbean blue.

Nej nu ska jag faktiskt försöka ta mig upp ur sängen och få i mig lite frukost.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0