Fuckin perfect

2010-12-08 @ 21:02:11
Jag vet om att jag kan vara väldigt känslosam. Reagerar väldigt mycket på saker som egentligen inte ens är värd
ens reaktion. Jag vet att jag kan vända på mitt humör väldigt snabbt. Från att vara gladast av alla och sen sitta och sura i ett hörn och vara förbannad.

Jag är inte precis glad över att jag är sådan och försöker bättra mig.
I know I can do it.

___

För tillfället känns det väldigt konstigt att bo här i Göteborg. Jag har precis (för några dagar sedan) kommit hem från Skåne. Jag tror aldrig det har varit så skönt att åka hem och hälsa på. Men jag ville inte riktigt åka hem till Göteborg. Men sen tänkte jag att det skulle bli ganska skönt att träffa mina vänner.

Det som är så sjukt. Är att jag snart har varit hemma en vecka och har knappt träffat en enda av mina vänner. Vi pratar inte ens nästan. Det känns konstigt att vara borta i fem dagar och sen komma hem, och känna känslan av att man inte har någonting kvar. Det enda jag gör om dagarna är att jobba och sen komma hem och stirra in i tv:n.  Ja är riktigt less.

Det finns en person som förgyller mina kvällar lite. Men det ska jag inte gå in på. Du vet vem du är.

Ibland känns det verkligen som om man används lite som ett substitut. Som om jag duger att umgås med när man inte har någon annan. Jag måste lära mig att inte släppa in människor lika lätt för det sårar mig bara. Men sen samtidigt. Någon gång måste det vara värt det?

Jag önskar att jag hade Dawid och Jonas här. Jag älskar er!



Jag och bästis Jonas.



Soulmate och jag.

___

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0