Julbak

2010-12-20 @ 20:24:38
Igår blev det ingen update då jag inte riktigt hann med.

Jag vaknade klockan halv ett på dagen och var tvungen att börja fixa mig.
Klockan två mötte jag upp Olof och Dawid på Willys för att handla massa saker
så vi kunde baka.

Sen hemma höll vi på i flera timmar med att baka!
Lussekatter, pepparkakor och sen gjorde vi även köttbullar.
Helt otroligt gott.
Sen svängde Olof ihop lite hemmalagad potatismos så vi fick i oss lite mat.

Vi var helt slut efter flera timmar i en bastu (mitt kök).
Och däckade nästan i soffan.

Idag har det bara stått jobb på schemat och jag kom precis hem och
ska slänga i mig lite sushi. Tittar in senare med bilder från igår.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0