Just gonna stand here and watch me burn

2010-12-13 @ 19:57:43
Hejsan alla!

Jag ska verkligen försöka uppdatera här lite mer.
Tänkte berätta om min helg som var helt galen!

Eller ja fredagen var inte så galen. Då var O hemma hos mig och I.
Vi kollade Idol finalen och åt kex och drack vin. Jag blir förbannad över att Jay vann
och O däckade i soffan (av trötthet, inte av vin).

På lördagen började det sjukaste och något av det roligaste dygnet för mig.


Klockan 17.05 satte jag mig på tåget till Malmö för att hänga med min otroligt fina soulmate
D. Det cira fyra timmar att ta sig ner dit med buss. Väl framme mötte D upp mig och det blev en liten sådan där movie-scene då man nästan springer in i famnen på någon.

Vi drog till golden för att dricka billig öl och cider.
Sen kan man ju ifrågasätta vad som är billigt för Malmöbor. Att betala 50 spänn för en öl, är inte billigt enligt mig.
Runt tolv drog vi vinglade vi ner för gatorna vidare till Wonk.

Ett ord som beskriver Wonk: AWESOME.

Det var riktigt grym musik. Fast det var ju vår kära DJ som brukar spela på Gretas som spelade. Så det var ju ganska uppenbart att det skulle bli bra. Vi shottade, drack cider och dansade konstant. Två killar och en tjej försökte ragga upp mig. Så jag ser det som en lyckad kväll. Även om jag inte var särskilt intresserad.

Och som alltid i gayvärlden. DRAMA!

Min kära vän har precis gjort slut med sin lover och vem kommer inte till Wonk, om just han.
Från början var det ganska lugnt. Han ignorerade oss totalt. Men det kändes konstigt att vara på samma ställe och inte hälsa. Men han fortsatte ignorera. Tillslut kom han fram och ville prata med D. De gick ut och det var värsta bråket. D är väldigt lugn av sig, men hans ex flippade. Skrek, slog i väggen och diverse saker. Ja herregud säger jag bara.

Klockan fyra stängde Wonk och vi drog vidare till Max och käkade sjukt goda hamburgare. På Max kom det en läskig man och satte sig bredvid oss. Han luktade kiss och var allmänt konstig. När vi flyttade oss. Följde han efter. Vid fem höll vi på att somna så vi gick ut och gick och höll på att frysa ihjäl.

Klockan sex fick vi äntligen komma in på centralen och värma oss lite. Och klockan sju kom bussen som tog oss till Skurup. Det kändes lite konstigt att trilla in åtta på morgonen och sova till halv tre.

Bussen hem till Götet gick vid sex och jag var hemma halv tio. Riktigt hektisk helg.
Men satan vad rolig den var!

D - Satan vad jag älskar dig. Bästaste bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0