Or let it slip

2010-12-14 @ 22:55:00
Godkväll!

Efter jobbet mötte Olof upp mig och vi drog hem till mig och käkade pizza.
Samtidigt som vi kollade på ett program om plastikoperationer.
Man fick se när de skar upp människorna. Nu har jag mått illa sedan dess.

Vi kollade på Desperate housewifes som var så sjukt spännande idag.
Jag vill se mer. Men nu kommer det dröja att tag tills det kommer igen, då
det är uppehåll tills nästa säsong.

Sen har jag mest suttit och pratat med M det mesta av kvällen.
Vilket alltid är lika mysigt och trevligt.

Nu ska jag prata med Isac om lite saker that is going on. Sen blir det att sova
så man orkar upp imorgon till jobbet. Ska lyssna lite på Enya.
Satan vad jag gillar den musiken.

Nee godnatt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0