Stomach ache

2010-12-15 @ 08:27:40
Godmorgon!

Att jag lyckas ta mig upp är helt ofattbart. Jag skulle så kunna sova i flera timmar till.
Dessutom har jag så förbannat ont i magen.
Fick det efter att jag ätit pizza igår. Usch.

Jag har drömt hela natten om plastikoperationer.
Inte särskilt mysigt eftersom jag får massa bilder framför mig
om hur det såg ut när de skar upp människorna igår på tv och jag är så förbannat känslig,
och får ont i hela kroppen bara jag ser något sådant.

Idag ska jag jobba som vanligt. Och kommer antagligen få jobba över
då jag har otroligt mycket att göra innan julledigheten. Eftersom alla är ute i sista minuten och ska
lämna in sina grejer och vill ha det som julklapp. Men nog fasiken ska jag hinna.

Nu ska jag gå ner och hämta min tjockaste jacka i förrådet tror jag.
Ville egentligen inte börja använda den för att jag ser ut som en michelingubbe.
Men ja, jag fryser ju nästan ihjäl när jag går utanför dörren.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0