How do I breathe without you

2010-02-03 @ 15:36:43
Hello sweethearts.

Just nu sitter jag på jobbet och sliter.
Eller ja, inte för att mitt jobb är så krävande egentligen.
Men det har en tendens att bli ganska stressigt ibland, när alla vill ha sina jobb klara samtidigt. Det är ganska
omöjligt för lilla mig att klara.

Idag ska jag kanske möta upp Rasmus efter jobbet om han är kvar i stan.
Han skulle kolla på en lägenhet i mina gamla trakter.
Hoppas han får den så vi får behålla honom i Göteborg.

Annars så ska jag bara hem och ta det lugnt i min älskade soffa.
Som varje kväll ungefär. Man orkar inte så mycket mer när man jobbar
mån-fre och festar på helgerna. Men denna helgen funderar jag faktiskt på att vara nykter.
Iallafall en dag, sen får man se vad som händer.

Nej nu ska jag kämpa vidare. Dricka min cola och äta upp min lasagne. Sen göra en massa kunder glada
genom att meddela att deras jobb är klart. Bara 2½ timme kvar.

PUSS på er.

Kommentarer
Postat av: Rami

Fin blogg! Kika gärna in på min och lämna en kommentar :)

2010-02-03 @ 19:24:42
URL: http://ramispics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0