I'm playing with fire. I'm playing with you

2010-02-19 @ 12:31:36
Hej alla!

Det var ett tag sedan man skrev här va?
Det har inte hänt så jätte mycket sedan jag skrev sist.

Jag och Emelie var nere i Skåne och hälsade på min familj. Det var trevligt att
träffa min familj och få visa Emelie var jag har växt upp. Men gud vad jag uppskattar Göteborg!
Jag trodde att jag hade några vänner kvar där nere. Men jag är tveksam. Och för tillfället känner jag inte att det är värt att lägga ut dom pengarna som det kostar för att åka ner så ofta som jag gör för att besöka mina vänner.
Så det är det slut med iallafall.

Sen igår fyllde jag 21. Jag är fortfarande som en 5-åring. Lika uppspelat över att fylla år och nervös som man var när man var liten. Inte för att det är något jätte märkvärdigt.
Jag jobbade hela dagen som vanligt. Sen åkte jag med Katti på restaurang och åt en väldigt god pasta.
Vi åt på pasta etc, tror jag den heter. Ligger vid kapellplatsen. Men finns på fler ställen. Men rekommenderar det iallafall.

Sen åkte vi hem och gjorde en missbildad tårta. Eller när grädden och chokladen kom på så såg den faktiskt helt okej ut. Fast man ska ju inte dömma efter utseendet, för god var den.

Vilket svammel. Meningslöst.
Nu ska jag göra lite nytta och sen handla på systemet efter jobbet till Emelie.
För på lördag ska jag firas! Can't wait!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mhmmmmm på lördag äre fäääääst.

men idag är det FREDAGSMYS, dock inte med dig, men ändå du fattar ;)

2010-02-19 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0