Det finns bara ett ord för sådana som dig.

2010-01-03 @ 19:47:23
Hej alla.

Nu är snart denna helgen slut.
Tre dagars festande har denna veckan bestått av.
Så idag är jag lite slut.

Nyårsafton var väldigt roligt iallafall.
Började hemma hos Emelie och Målle med Jonas. God mat och god dricka.
Sen kom även Johan och David dit. Så det var riktigt trevligt.
Festade rejält gjorde vi på Gretas iallafall.

Fredagen spenderades hemma hos Johan  för att fira David.
Det var mysigt och slutade med att jag somnade i soffan in på småtimmarna.

Lördagen så var det förfest hemma hos mig med Emelie, Antonio, Jonas, David och Erik.
Riktigt roligt var det och sen blev det ännu mer party på Gretas.

Hela kvällen slutade med att jag tydligen hade ett kollektiv då
David, Erik, Rasmus och Daniel sov hemma hos mig.

Nu ska jag kolla klart på ondskan sen blir det att sova, är otroligt trött.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0