I want it all

2010-01-26 @ 20:42:56
Hej alla

Jag har blivit så otroligt dålig på det här.
Men det är ju inte särskilt roligt att skriva längre.
Fast jag ska försöka att göra det lite då och då. Så ni kan få er en update om mitt liv.

På senaste tiden så har jag flyttat till en egen lägenhet.
Alltså förstahand. En trea. Kan ni gissa att jag är glad?
Just nu har jag Emelie boende hos mig tills hon flyttar in i sin egna lägenhet i mars.
Men det är bara trevligt att ha henne här.

Jobbet rullar på och allt annat också.
Festandet fortsätter som vanligt. Så det finns inte mycket roligt att berätta precis.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Farbror Nabil.

Kim goes festarN <3

2010-02-02 @ 22:07:43
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0