17/6 - 10

2010-06-17 @ 15:38:03
Det var då banne mig inte igår jag skrev här.

Det har hänt en del i mitt liv sedan senast faktiskt.
Jag har fått en underbar inneboende, min älskade Isac och det fungerar hur bra som helst.
Sen är ju sommaren påväg det är inte helt fel.
För tillfället ser mitt liv väldigt fulländat ut. Det gillar vi.

Dessutom slutar jag jobba lördagar nu, då jag anställt en annan person.
Lilla Julia som dessutom är skåning hon också. Inte helt fel. Inte fel att hon är himla trevlig
dessutom.

Snart går jag på min semester också. Det är bara tre veckor dit. Känns väldigt konstigt
att vara ledig i en sådan lång period. Fast det ska bli väldigt skönt att kunna sova hur länge
man vill utan att ställa klockan. Vi får hålla tummarna på att det blir fint väder.

Min bästis Jonas har flyttat ner till Kristianstad också. Eller ja, till IVÖ där han ska jobba över sommaren.
För mig blir det att åka ner den 25:e och umgås med honom. Ska bli riktigt skönt.

Nej nu ska jag jobba ett tag till. Sen ska jag umgås med Julia och Olof ikväll. Sweet.

Olof, Isac, Jonas - Jag älskar er, mina guldklimpar ;)

(Julia du får va med på ett hörn för du är så förbannat cooooool ;) )




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!



hur är allt med dej?

kram

2010-06-23 @ 14:11:35
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0