I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned

2010-03-01 @ 21:15:34
Mina visdomständer dödar mig.
Det gör så förbannat ont. Att äta tog mig 45 minuter.
Maten var kall och smakade inte lika gott längre. Men äta bör man.

Idag stod det bara jobb på schemat. Alltd lika roligt.
Men tiden rullar på ganska så bra, och har en himla massa att göra.

Nu sitter jag och väntar på att Erik ska komma förbi :) Awesome.
Sen funderar jag på om jag ska packa ur alla saker ur mina skåp redan ikväll.
På onsdag kommer de nämligen och målar alla mina luckor och lådor och då ska allt vara tömt.

Nej nu ska jag övertala Erik att dra ut mina tänder för 300:-

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0