Promise I'll be kind

2010-03-28 @ 23:21:31
Det var ett tag sedan man skrev här. Men jag har inte haft lust faktiskt om jag ska vara ärlig.
Kan berätta lite om helgen iallafall.

I fredags kom Olof hem till mig och vi spenderade dagen med att storstäda min lägenhet. Verkligen storstäda.
Olof torkade golven med en trasa för att det tog bättre. Snyggt blev det.
Sen var det tänkt att vi skulle laga mat och bara umgås med något glas vin.
Mat blev det, och förbannat god. Men ett glas vin förvandlades till flera.
Erik droppade även in och vi begav oss till ParkLane för queer night. Det var riktigt roligt.

På lördagen blev det några få timmars jobb. Sen åkte jag hem och somnade i soffan. När klockan var runt sex så
bestämde jag och Katti att vi skulle ut och dansa och Olof hängde på.
Kvällen blev rikitigt rolig och vi dansade som aldrig förr. Olof och jag drog hem till mig och somnade på soffan framför Lejonkungen.

Dagen har spenderats framför tv:n med massa god mat och härligt sällskap.
Han åkte hem vid nio tiden på kvällen.
Nu ska jag snart hoppa i säng så man är pigg för en dag på jobbet imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0