nu tar jag över!!!

2011-04-06 @ 15:27:00
Medans Kim sitter på jobbet så har jag bestämt mig för att bloggrapea hennes blogg eftersom hon mer än sällan gör det.. så nu tänker jag Hennes underbara bästa vän Malin ta över här och skriva lite i bloggen


det här är jag. och det är jag som våldtar hennes blogg just nu jag ber om ursäkt för den otroliga hot mama bilden men what do to när man är så snygg som jag är och blir alltid så sexy på alla bilder även på fyllebilderna

Men I alla fall nog om mig detta är ju kims blogg som jag har tagit över, jag får gå in här oftare för att denna blogg uppdateras lika mycket som bäst före datum på mjölkpaketen

men vad ska jag skriva om då?? jag vet inte det känns som om jag inte har något ämne att skriva om eller så kan jag skriva om vad jag och Kim gjorde igår vi åt Chips, jordnötter och kollade på film det var vad vi gjorde och i helgen så blir det fest som vanligt när jag och kim umgås (vilket är nästan varje dag) så kan det inte bli annat än awesome..

det var allt

//Malin

Kommentarer
Postat av: Malin Holgersson

jaha är det så att jag får ta hand om två bloggar är detta fallet? jag har ju min egna blogg :P

2011-04-08 @ 14:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0