Long time

2011-12-22 @ 18:25:30

Det var inte igår jag skrev här.
Just nu gör jag det som tidsfördriv för att tiden ska gå snabbare nu när man sitter på vagnen på väg från jobbet.

Snart är det julafton och den spenderas här i Göteborg. Mamma, pappa och min bror kommer upp och firar här hos mig och Emma. Ska faktiskt bli väldigt roligt och man känner sig ganska vuxen.

Men det här med att förbereda inför julen är väldigt stressigt. Känns som om man har en miljon saker att fixa. Plus att man jobbar hela tiden känns det som. Men nu har jag bara en halvdag kvar (slutar två imorgon).

Sen imorgon kväll blir det uppesittarkvällen med Malin och syster. Krävs nog en del vin för att man ska ta sig igenom den kvällen.

Puss på er alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0