Don't you worry about a thing

2011-01-10 @ 22:35:54
Idag har varit en lång dag. Men en väldigt rolig en också.

Jag mötte upp Malin inne i stan för att bege oss till Västra Frölunda och lämna en sak
inom mitt jobb. Att ta sig dit tog en evighet och det kändes som om man var på landet.

Vi gick in till Förlunda Torg and found heaven on earth.
Shoppingen i Frölunda är sååååå mycket bättre än i Nordstan.
Dels för att det kändes så mycket fräshare och finare.
Dessutom var det mycket mindre folk. Vilket är otroligt skönt.

Efter att vi gått runt lite och fyndat nötkött för 20:- åkte vi in till stan och
åt en munk. Sen drog vi oss båda hemmåt.

Nu ikväll har jag lagat fläskfilé och pommes med Beasås.
Inte helt fel.

Jag är helt slut!
Det känns som om det enda jag gör är jobbar, städar, lagar mat och sover.
Dag ut och dag in. Otroligt tråkigt.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och inte röra mig en millimeter.



Fina Malin!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0