Just one night, just one night.

2011-01-13 @ 17:04:06

Jag är så himla nervös av någon anledning.
Eller jag vet ju varför. Men egentligen borde jag inte vara det.

Malin åkte precis hem och jag ska platta håret och göra
andra kvinnliga saker som att raka benen inför min resa imorgon.

Jag ser verkligen fram emot denna helgen, det ska bli så roligt!
Skönt att komma iväg och träffa nytt folk och nya upplevelser.

ÅÅÅH jag blir så nervös av att bara skriva om det!
Nu ska jag diska så jag får något att göra.

Vi hörs när helgen är över.
Då ska ni få en lång update om min helg och what I've been up to.

Romeo take me somewhere we can be alone
I'll be waiting all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story baby just say yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0